Specjalny gadżet do Visty ;)

Marzec 1, 2007

Zainspirowany tym postanowiłem zrobić windowsowski odpowiednik tego cudeńka. Od dziś każdy „wielbiciel” Lecha Kaczyńskiego może na bieżąco sprawdzać ileż to jeszcze dni pozostało do końca tej ( jakże udanej ;) ) prezydentury. Oto link ->Link ( alternatywny tu albo tu albo jeszcze tutaj )

Gadżet można ściągnąć również z ( dziękuję wszystkim hostującym ) :
http://bartkorn.infi.pl/files/SpieprzajDziadu.gadget
http://www.moherfucker.com/gadget/SpieprzajDziadu.gadget
http://www.looknij.pl/dokonca4rp

Wersja dla Opery: http://widgets.opera.com/widget/6302

A tak to wygląda :

KaczanGadżet

33 Responses to “Specjalny gadżet do Visty ;)”


  1. […] licznikiem, którego wygląd możecie podziwiać poniżej. Link do odpowiedniej strony jest tutaj. […]

  2. paulina6735 Says:

    Z żadnego z podanych adresów nie mogę ściągnąć pliku- pokazuje wyczerpane limity😦 Proszę o pomoc. Gadżet jest świetny!

  3. bartkorn Says:

    Wiatm.
    Ja mam normalny serwer, jeśli plik nie jest duży to moge go wrzucić

  4. pmec Says:

    to 133 kilo raptem🙂 Jak możesz to wrzuć, a ja to dodam do newsa.

  5. Mmarcin Says:

    A moze by tak wersja pod XP? Albo np jako WIDGET do OPERY…

  6. makerpl Says:

    Wrzuć link do : http://www.looknij.pl/dokonca4rp😀

    Świetna akcja będę ją w 100% wspierał ;p Jak znajdę chwilę zrobie coś dla innych systemów/opery.


  7. Czy miałbyś coś przeciwko podzieleniu się zdjęciem z tła gadżetu?


  8. O, już zauważyłem, że Mac nie pakuje swoich widżetów w żaden skompikowany sposób i wyciągnąłem z tamtego widżeta fotkę.

  9. FeuerFest Says:

    Daj znać na email, mam w miarę dobry serwer (home.pl business server) więc mogę pohostować😉

  10. pmec Says:

    Do Rafała Miłeckiego – gadżet visty to zwykły zip, tylko ma zmienione rozszerzenie.


  11. O, ciekawe🙂 Nie wiedziałem, dzięki.

  12. zorro Says:

    a na XP z FF pójdzie to jakoś?? :)) i dajcie instrukcje jak😉

  13. ssaczz Says:

    sprobujcie zrobic cos takiego pod XP


  14. Polecam jeszcze widget odliczający *maksymalny* czas do końca koalicji😛

    http://www.myapple.pl/showthread.php?t=33568

  15. alebazi Says:

    fajny gadżet🙂


  16. […] szczegóły zapraszam na adres Opublikowany […]

  17. Adam Says:

    Witam,

    Plik gadżetu pozwoliłem sobie umieścić na naszej stronie pod adresem http://www.vista.pl/download/folder,86,plik,421/

    Autorowi gratuluję pomysłu:)

    Pozdrawiam,
    Adam, Vista.pl

  18. Marcin Says:

    Czy istnieje możliwość, aby gadżet zadziałał na Thoosje Vista Sidebar? Jak tak to jak mam go zainstalować?

  19. mX Says:

    Zeby dopasowac do ffoxa, po rozpakowaniu tych plikow do jakiegos katalogu, wystarczy w pliku ,,SpieprzajDziadu.html” zmienic linijke:

    background: url(‚kaczynski.png’);

    na

    background: url(‚kaczynski.png’) no-repeat;

    I mozna z powodzeniem ustawic to na strone startową🙂

  20. maciekszzzz Says:

    Genialne. Czas zacząć odliczać😛

  21. pruker Says:

    tak tylko jak zainstalować ten gadzet skoro to zip a nie instalka jak inne ?? podajcie mi chociarz folder docelowy gdzie mam to wrzucić

  22. bvnghj Says:

    jak to wrzucic??????????????????????

  23. kris Says:

    co tu zrobic????????????????????? jak to pobrac???????????????????????????? odpisz ktos na mój gg:10643018

  24. kris Says:

    co tu zrobic???????????????????????????? odpisz ktos na mój gg:10643018

  25. asinus Says:

    sciagnalem plik w zipie…
    rozpakowalem…
    i mam sporo roznych plikow… ale nie wiem jak odpalic ten gadzecik… klikalem na kazdy plik i nic…
    zapewne to jest banalnie proste… jednak ja nei znam sie na komputerach dlatego prosze Was o pomoc…

  26. Wolfer Says:

    Ja sam sobie zrobiłem licznik do końca kadencji, różnica jest taka, że mój nie ma tego przebrzydłego ryja😛

  27. Ncc Says:

    wieszej glupoty nie widzialem anyway sami wielbiciele sld i kolesiostwa juz czekaja na mlaskanie przy korycie

  28. szaman Says:

    a dało by sie tak z visty dla google Sidebar to przerobić

  29. cyvi Says:

    jak to uruchomic


Skomentuj

